måndag 4 januari 2010

Sovklocka

För några dagar sen fick jag "äntligen" knalla iväg till vårdcentralen och hämta ut en "klocka" från sömnlabbet. Den ska jag gå runt med i 11 dygn och får bara ta av eländet när jag duschar... Nämnde jag att det är ett jäkla elände? Den är så sjuuuukt obekväm och jag hatar att inte kunna tvätta mig ända upp på handlederna som jag brukar göra när jag tvättar händerna en sisådär femtielva gånger om dagen.
En vecka till ska jag stå ut nu. Får jag inte prova melatonin efter det här så blir jag galen!
Här är eländet. Ignorera min vackert aphåriga arm är du snäll.


Idag blir det städning, tätt följt av ledsagning... Får se vad vi kan tänkas hitta på. Det är svårt såhär års, det är ju inte sådär fint uteväder och det finns inte så mycket att sysselsätta sig med här i Borlänge. Jag skulle iofs gärna ta bussen till Åselby och kika på några second hand-affärer men man ska ju ha pengar också... Det får bli längre fram. De småpengar jag har kvar håller jag i ifall jag kan tänkas hitta ett par öronvärmare att sätta fast i ridhjälmen istället. Eller så köper jag helt enkelt snus. Troligen snus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar