onsdag 14 oktober 2009

Blablabla


Var iväg till stan med ledsagaren idag och kikade runt lite. Hittade en tjocktröja för bara 99 kr! Inte illa, blev tvungen att köpa en förstås för är det nånting jag behöver så är det tjocktröjor. Fick syn på en mycket snyggare på väg ut ur affären dock... Och den fanns i ännu större storlekar dessutom, jag som gillar när det blir för stort så det blir myspys. Hade inte råd förstås och att byta kändes bara dumt.

Men, det ordnade sig. Lånar en slant av mamms imorrn, så då blir det till att cykla iväg till stan igen och köpa mig en svart tjocktröja med Snurre Sprätt på, som trots motivet faktiskt är en rätt snygg tröja. Yey! Min vinter är räddad :)

Reflexer har jag fått ordnat också! De delar ut gratis reflexer på bussarna nu så ledsagaren plockade med två åt mig. Utöver det har jag även hittat en zebramönstrad reflex på tradera som jag inte kunde låta bli. Så nu har jag mitt på det torra - 3 reflexer får gott duga när det bara är framsidan av ridjackan som behöver de, baksidan har ju en stor logga från Rättviksgymnasiet gjord i reflextryck eller vad man ska kalla det. No need to meja ner mig när jag cyklar på en becksvart väg med mycket långtradare varje måndag nu alltså! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar