tisdag 6 oktober 2009

Oh noes!

BSB-Brian kommer dööö, han har svininfluensa! :O

Skämt åsido. Läste att han har svininfluensa. Det slog mig att om jag vore 11 år gammal så skulle jag grina arslet av mig nu. När jag var det så var Backstreet Boys mina stora idoler nämnligen och jorden höll på gå under när Brian behövde en hjärtoperation och... Ehm, jag tror jag citerar ur min dagbok istället.

"30/1-98 Kära dagbok
Mitt hjärta är fullt av sorg. "snyft"
BSB ska splittras. B-rok har ett hjärtfel. Om han fortsätter kommer han att dö. "snyft"
Nick vill starta eget. Kevin får inte hoppa o.s.v. A.J. och Howie vill inte vara tillsammans.
Är allt detta sant? Det måste vara en mardröm. Världen är grym. Jag hatar den så kallade "gud" för detta.
Med sorgliga hälsningar Annelie.
Ps. Livet är meningslöst."


Haha gotta love it!

1 kommentar: