lördag 3 oktober 2009

No tjocktröja needed!


Skulle plocka fram de ack så nystrykta bakgrunderna till ljustältet och hittade då min gamla stickade cardigan eller vad det nu ska föreställa (jag kan inte det här med kläder nej). Var tvungen att testa förstås och visst sjutton går den att ha ihop med ridjackan! Underbart, så slipper jag frysa arslet av mig på väg hem från stallet i vinter :D Somliga av oss råkar ju liksom vara utan bil och får snällt cykla en mil i alla möjliga väder, då blir det rätt kallt med en tunn ridjacka med t-shirt under. Vintrarna i Dalarna blir helt enkelt snorkalla.

Försökte fota månen efteråt, var ju tvungen att prova stativet. Det gick åt helvete och allt jag fick var en ful vit fläck. Försökte fota Svullo i ljustältet efteråt men icke! Att sitta still går inte för sig och jag kunde inte ha kort slutartid iom att jag ville undvika att använda blixt. Så, note to self - var inte så jäkla anti blixt. Blixten är bra att ha ibland, jag vet ärligt talat inte varför jag är så hatisk mot den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar